Ja, Ondertekenverzoek maakt gebruik van de geavanceerde en van de gekwalificeerde handtekening. (Level 3 en 4) Deze zijn beide rechtsgeldig en voldoen aan de Europese wet- en regelgeving. (Eidas-verordening)
Webinar
Alert!
Veilig en betrouwbaar
Ondertekenverzoek maakt gebruik van de laatste technologie op het gebied van beveiliging en verificatie. Het platform is ISO27001 gecertificeerd alsmede SOC 3 Type II, eIDAS, ISO27017, FedRAMP en vele meer. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via het contactformulier.
Kijk hoe het werkt
demo van slechts 75 seconden
Wat vinden klanten van ondertekenverzoek
Versnel het ondertekenproces
Door documenten digitaal te laten ondertekenen, versnel je de ontvangst van een getekend document met gemiddeld 131% Alle handtekeningen zijn rechtsgeldig en voldoen aan de Europese wet- en regelgeving
Geschikt voor alle platformen en devices
- Volledig web based
- Android en Iphone geschikt
- Geen lokale installatie
- Werkt met alle browsers
- Geen IT kennis nodig
Ondertekenverzoek features en demo's
- Gebruiksvriendelijk dashboard
- Drag and drop van handtekeningen in je document
- Rechtsgeldige handtekeningen (AES/QES)
- Herinneringen versturen
- Bulkzending
- Tekenvolgorde instellen
- Tekstankers
- CRM en ERP integratie
- API koppeling en uitgebreide documentatie
- Layouts en Sjablonen
- Elkaar (tijdelijk) machtigen
- In persoon tekenen
- Velden en bijlagen toevoegen
- Korte demo (1 minuut)
- Uitgebreide demo (5 minuten)
Pakketten en prijzen. Op maat voor jou
Starter
Gratis
- 10 transacties per jaar
- 1 gebruiker
- Rechtsgeldige handtekening
- Geavanceerde handtekening (AES)
- Eigen dashboard
- Herinneringen versturen
- Bewijs rapport / Audit Trail
Office
- 120 transacties per jaar
- 1 gebruiker
- Rechtsgeldige handtekening
- Geavanceerde en gekwalificeerde handtekening (AES / QES)
- Eigen dashboard
- Herinneringen versturen
- Bewijs rapport / Audit Trail
- SMS verificatie (optie)
Office Pro
- 300 transacties per jaar
- 4 gebruikers
- Alle opties van Office PLUS
- Templates & Sjablonen
- Telefonisch support (Nederlands)
- Bulk verzending
- Eigen huissstijl emails (optie)
Enterprise
Aanvraag
- Vanaf 500 transacties
- Onbeperkt aantal gebruikers
- Alle opties van Office Pro PLUS
- Admin console en rollen gebruikers
- Email vanuit eigen domein
- SLA op response tijden
- API koppeling beschikbaar
Starter
Gratis
- 10 transacties per jaar
- 1 gebruiker
- Rechtsgeldige handtekening
- Geavanceerde handtekening (AES)
- Eigen dashboard
- Herinneringen versturen
- Bewijs rapport / Audit Trail
Office
- 120 transacties per jaar
- 1 gebruiker
- Rechtsgeldige handtekening
- Geavanceerde en gekwalificeerde handtekening (AES / QES)
- Eigen dashboard
- Herinneringen versturen
- Bewijs rapport / Audit Trail
- SMS verificatie (optie)
Office Pro
- 300 transacties per jaar
- 4 gebruikers
- Alle opties van Office PLUS
- Templates & Sjablonen
- Telefonisch support (Nederlands)
- Bulk verzending
- Eigen huissstijl emails (optie)
Enterprise
Aanvraag
- Vanaf 500 transacties
- Onbeperkt aantal gebruikers
- Alle opties van Office Pro PLUS
- Admin console en rollen gebruikers
- Email vanuit eigen domein
- SLA op response tijden
- API koppeling beschikbaar
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
94
250
131
Wie zijn wij
Ondertekenverzoek is onderdeel van Aiopener BV en sinds 2015 actief in het ontwikkelen van document gedreven software.
Samen met verschillende partners werken we voortdurend aan innovatie en vernieuwing, zonder daarbij de gebruiksvriendelijkheid en veiligheid uit het oog te verliezen.
Ons kantoor is gevestigd in IJmuiden en we werken met een team van enthousiaste collega’s die gepassioneerd zijn over het creëren van hoogwaardige oplossingen voor onze klanten en het streven naar een hoge klanttevredenheid.
Veel gestelde vragen
Is een starterpakket echt gratis?
Ja, een starterpakket is echt GRATIS. Aanmelden hoeft slechts met email, naam en telefoonnummer en je kunt direct aan de slag.
Kun je met ondertekenverzoek meer dan alleen handtekeningen zetten?
Ja, Ondertekenverzoek heeft een geheel eigen dashboard waar je buiten de handtekening ook extra tekstvelden, aanvinkvakjes, radio buttons, lijsten, datum en nog veel meer variabelen kunt toevoegen.
Dit doe je met een handige drag- and drop methode.
Voor de gevorderen zijn er ook een opties om met onder andere tekstankers, templates, sjablonen en bulkzendingen te werken. Deze kun je opnemen in je standaard Word document of template.
Dan weet Ondertekenverzoek precies op welke plek je de handtekeningen en velden geplaatst wil hebben. Voor documenten die je regelmatig verstuurt, levert dat ontzettend veel tijdswinst op.
Wat wordt bedoeld met een transactie?
Een transactie kun je vergelijken met het versturen van een fysieke envelop. Een envelop kan meerdere documenten en/of diverse handtekeningen bevatten. Dus met 1 transactie kun je meerdere documenten versturen en van meerdere mensen handtekeningen opvragen.
Als ik m'n jaarlijkse transacties heb gehaald, moet ik dan extra betalen?
Afhankelijk van je abonnement heb je een standaard aantal transacties inbegrepen. Kom je daar boven? Dan verrekenen we 1 x per jaar de extra transacties. Op basis van je abonnement is dat vanaf € 0,90 per transactie. Je hebt de mogelijkheid om je abonnement tussentijds op te hogen of naar beneden bij te stellen.
Kunnen jullie koppelen met CRM en ERP pakketten?
Jazeker! We hebben diverse standaard koppelingen met CRM en ERP pakketten. Denk bijvoorbeeld aan ONS Nedap, Raet Youforce, Exact, Afas, BaseNet en Realworks. Inmiddels hebben we er meer dan 50. Ook hebben we een eigen API met uitgebreide documentatie zodat je zelf aan de slag kunt.