Veelgestelde vragen en support
Heb je onze hulp nodig? Of heb je nog een vraag aan Ondertekenverzoek.nl? Geen probleem. Hieronder kun je de veelgestelde vragen vinden. Ook zie je hier hoe je contact met ons kunt opnemen voor hulp.
Je mag ons natuurlijk van alles vragen over elektronische handtekeningen. Maar de veelgestelde vragen hebben we vast voor je op een rijtje gezet. Misschien hebben we al direct een antwoord voor je. Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Wat is een digitale of elektronische handtekening?
Waar je normaal gesproken een handtekening met pen en papier zet, is deze nu op digitale wijze uitgevoerd.
Hoe ziet een digitale handtekening eruit?
Een digitale handtekening zet je met je muis. Of je uploadt een afbeelding met jouw handtekening. Naast deze soorten kan er aan de achterkant nog een versleutelde digitale handtekening aan een document worden toegevoegd. Na ondertekening kan het document niet meer gewijzigd worden.
Waarom kiezen voor een digitale handtekening?
Een digitale handtekening is snel, veilig, rechtsgeldig en eenvoudig. Niet meer printen. Niet meer scannen. Digitaal ondertekenen bespaart tijd, geld en papier.
Hoelang is een digitale handtekening geldig?
De digitale handtekeningen van Ondertekenverzoek.nl kennen geen tijdslimiet. Ze blijven altijd rechtsgeldig.
Kan ik bij ieder document een digitale handtekening gebruiken?
In 99% van de gevallen kan dat. Er zijn uitzonderingen zoals bij een notariële akte. Meer hierover kun je vinden bij Wet- en regelgeving.
Hulp nodig? Bel of mail naar onze technische afdeling.
Tel. (088) 032 30 23
Of stel je supportvraag in het onderstaande contactformulier. We nemen spoedig contact met je op.