Reconi

Veilig en snel ondertekenen met eHerkenning.

speciaal voor Reconi leden

Office Pro eHerkenning

30/ maand
  • Rechtsgeldige handtekening (AES / QES)
  • Ondertekenen met eHerkenning
  • 360 transacties per jaar (inbegrepen)
  • Inclusief 4 gebruikers (extra gebruiker €10,- p/mnd)
  • Templates & Sjablonen
  • Telefonisch support (Nederlands)
  • Automatisch plaatsen van (handtek) velden (Tekstankers)
  • GRATIS huisstijl tvw € 600,-
  • Emails met eigen logo, kleur knop,teksten & bedankpagina

Extra transacties € 1,20

Enterprise

Aanvraag

  • Alle opties van Office eHerkenning incl.
  • Rechtsgeldige handtekeningen (EAS & QES)
  • Vanaf 500 transacties per jaar
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Admin console en rollen gebruikers
  • Bulkzendingen
  • Gebruikers machtigen om te ondertekenen
  • Email vanuit eigen domein (optioneel)
  • API toegang
  • SLA op response tijden

Office Pro eHerkenning

49/ maand
  • Rechtsgeldige handtekening (AES / QES)
  • Ondertekenen met eHerkenning
  • 360 transacties per jaar (inbegrepen)
  • Inclusief 4 gebruikers (extra gebruiker €10,- p/mnd)
  • Templates & Sjablonen
  • Telefonisch support (Nederlands)
  • Automatisch plaatsen van (handtek) velden (Tekstankers)
  • GRATIS huisstijl tvw € 600,-
  • Emails met eigen logo, kleur knop,teksten & bedankpagina

Extra transacties € 1,20

Enterprise

Aanvraag

  • Alle opties van Office eHerkenning incl.
  • Rechtsgeldige handtekeningen (EAS & QES)
  • Vanaf 500 transacties per jaar
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Admin console en rollen gebruikers
  • Bulkzendingen
  • Gebruikers machtigen om te ondertekenen
  • Email vanuit eigen domein (optioneel)
  • API toegang
  • SLA op response tijden

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt de overeenkomst en proefperiode?

De overeenkomst wordt aangegaan voor de minimale duur van 1 jaar.
Daarna wordt de overeenkomst stilzwijgend met een jaar verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden.

Er geldt een proefperiode van 14 dagen welke je tijdens deze periode op ieder moment op kunt zeggen. (telefonisch 088-0323023 of per mail naar support@ondertekenverzoek.nl)
Na de proefperiode (welke ingaat op het moment van aamelden) zal de eerste facturatieperiode ingaan.

Wat gebeurt er als ik over de jaarlijkse transacties heen ga?

Afhankelijk van je abonnement heb je een standaard aantal transacties inbegrepen.
Kom je daar boven? Dan verrekenen we 1 x per jaar de extra transacties.

De prijzen voor de extra transacties vind je in onderin het overzicht van de abonnementen.

Wat wordt bedoeld met een transactie?

Een transactie kun je vergelijken met het versturen van een fysieke envelop. Een envelop kan meerdere documenten en/of diverse handtekeningen bevatten. Dus met 1 transactie kun je meerdere documenten versturen en van meerdere mensen handtekeningen opvragen.

Is ondertekenverzoek rechtsgeldig?

Ja, Ondertekenverzoek maakt gebruik van de geavanceerde en van de gekwalificeerde handtekening. (Level 3 en 4) Deze zijn beide rechtsgeldig en voldoen aan de Europese wet- en regelgeving. (Eidas-verordening)

Kun je met ondertekenverzoek meer dan alleen handtekeningen zetten?

Ja, Ondertekenverzoek heeft een geheel eigen dashboard waar je buiten de handtekening ook extra tekstvelden, aanvink vakjes, radio buttons, lijsten, datum en nog veel meer variabelen kunt toevoegen.
Dit doe je met een handige drag- and drop methode.

Voor de gevorderen is er ook een optie om met tekstankers te werken. Deze kun je opnemen in je standaard Word document of template.

Dan weet Ondertekenverzoek precies op welke plek je de handtekeningen en velden geplaatst wil hebben. Voor documenten die je regelmatig verstuurd, levert dat ontzettend veel tijdswinst op.

Is ondertekenen met eHerkenning inbegrepen in het maandbedrag ?

Ja, het aantal ondertekeningen met eHerkenning zijn inbegrepen in het maandbedrag.

Veilig en betrouwbaar

De digitale handtekeningen voldoen aan alle wet- en regelgeving zoals deze is opgesteld in de Europese eIDAS veroderning.
Ondertekenverzoek maakt gebruik van de laatste technologie op het gebied van beveiliging en verificatie. Het platform is ISO27001 gecertificeerd alsmede SOC 3 Type II, eIDAS, ISO27017, FedRAMP en vele meer.

Versnel het ondertekenproces

Met Ondertekenverzoek kunt u eenvoudig en snel documenten digitaal ondertekenen, zonder gedoe met papieren documenten en onnodige verplaatsingen.
U bespaart tijd en geld, terwijl uw cliënten tevreden zijn met de snelle afhandeling van hun zaken.

Geschikt voor alle platformen en devices

  • Volledig web based
  • Android en Iphone geschikt
  • Geen lokale installatie
  • Werkt met alle browsers
  • Geen IT kennis nodig
ondertekenverzoek op mobiele telefoon

Ondertekenverzoek features en demo's

hoofdkantoor van ondertekenverzoek in IJmuiden

Wie zijn wij

Gestart in 2015 vanuit ons kantoor in IJmuiden, heeft Ondertekenverzoek.nl zich toegelegd op het vereenvoudigen van uw administratieve processen door middel van geavanceerde digitale handtekeningtechnologie.
Ons team, bestaande uit gedreven professionals, is gepassioneerd over het creëren van gebruiksvriendelijke, effectieve oplossingen die uw documentenstroom versnellen terwijl de veiligheid gewaarborgd blijft.
We staan voor transparantie, betrouwbaarheid en innovatie, waarden die ons dagelijks drijven in het ondersteunen van uw bedrijf.
Ontdek hoe onze toewijding aan technologische vooruitgang uw organisatie kan helpen efficiënter te werken.