logo ondertekenverzoek

Veilig en snel ondertekenen met BaseNet.

Veilig en betrouwbaar

De digitale handtekeningen voldoen aan alle wet- en regelgeving zoals deze is opgesteld in de Europese eIDAS veroderning.
Ondertekenverzoek maakt gebruik van de laatste technologie op het gebied van beveiliging en verificatie. Het platform is ISO27001 gecertificeerd alsmede SOC 3 Type II, eIDAS, ISO27017, FedRAMP en vele meer.

Ondertekenverzoek zorgt ervoor dat wij snel en efficiënt digitaal documenten laten ondertekenen door onze cliënten! Dit scheelt veel tijd. Daarnaast is ondertekenverzoek zéér gebruiksvriendelijk door de integratie met Basenet.

Menno VernooijJoosten Advocaten

Ondertekenverzoek levert mij veel tijdwinst op. Door de koppeling met BaseNet kun je snel en makkelijk documenten door cliënten laten tekenen. Alles wordt ook weer automatisch na ondertekening opgeslagen. Ben er erg blij mee!

Gudrun WintersOverlegscheidingsadvocaat, Winters Mediation

Wij laten al onze jaarrekeningen en overeenkomsten tekenen met Ondertekenverzoek. Met de BaseNet integratie zijn we sneller bezig en verliezen we nooit documenten uit het oog.

Tom van LoenenDirecteur, Edy Administratie & Advies

Versnel het ondertekenproces

Met Ondertekenverzoek kunt u eenvoudig en snel documenten digitaal ondertekenen vanuit BaseNet, zonder gedoe met papieren documenten en onnodige verplaatsingen.
U bespaart tijd en geld, terwijl uw cliënten tevreden zijn met de snelle afhandeling van hun zaken.

Geschikt voor alle platformen en devices

  • Volledig web based
  • Android en Iphone geschikt
  • Geen lokale installatie
  • Werkt met alle browsers
  • Geen IT kennis nodig
ondertekenverzoek op mobiele telefoon

Ondertekenverzoek features en demo's

Pakketten op maat voor jou en BaseNet

Bespaar 20%

Office BaseNet

15/ maand
  • BaseNet integratie voor het hele kantoor
  • 120 transacties per jaar (inbegrepen)
  • Dashboard voor 1 gebruiker
  • Rechtsgeldige handtekening
  • Herinneringen versturen
  • Bewijs rapport / Audit Trail
  • SMS verificatie (optie)

Extra transacties € 1,40

Office Pro BaseNet

30/ maand
  • BaseNet integratie voor het hele kantoor
  • 300 transacties per jaar (inbegrepen)
  • Dashboard voor 4 gebruikers
  • Alle opties van Office BaseNet +
  • Templates & Sjablonen
  • Telefonisch support (Nederlands)
  • Automatisch plaatsen van (handtek) velden (Tekstankers)
  • Optionele huisstijl emails met eigen logo, kleur en tekst

Extra transacties € 1,20

Enterprise BaseNet

Aanvraag

  • BaseNet integratie voor het hele kantoor
  • Vanaf 500 transacties per jaar
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Alle opties van Office Pro BaseNet +
  • Admin console en rollen gebruikers
  • Bulkzendingen
  • Gebruikers machtigen om te ondertekenen
  • Email vanuit eigen domein
  • SLA op response tijden

Office BaseNet

144/ jaar
  • BaseNet integratie voor het hele kantoor
  • 120 transacties per jaar (inbegrepen)
  • Dashboard voor 1 gebruiker
  • Rechtsgeldige handtekening
  • Herinneringen versturen
  • Bewijs rapport / Audit Trail
  • SMS verificatie (optie)

Extra transacties € 1,40

Office Pro BaseNet

300/ jaar
  • BaseNet integratie voor het hele kantoor
  • 300 transacties per jaar (inbegrepen)
  • Dashboard voor 4 gebruikers
  • Alle opties van Office BaseNet +
  • Templates & Sjablonen
  • Telefonisch support (Nederlands)
  • Automatisch plaatsen van (handtek) velden (Tekstankers)
  • Optionele huisstijl emails met eigen logo, kleur en tekst

Extra transacties € 1,20

Enterprise BaseNet

Aanvraag

  • BaseNet integratie voor het hele kantoor
  • Vanaf 500 transacties per jaar
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Alle opties van Office Pro BaseNet +
  • Admin console en rollen gebruikers
  • Bulkzendingen
  • Gebruikers machtigen om te ondertekenen
  • Email vanuit eigen domein
  • SLA op response tijden
hoofdkantoor van ondertekenverzoek in IJmuiden

Wie zijn wij

Ondertekenverzoek is onderdeel van Aiopener BV en sinds 2015 actief in het ontwikkelen van document gedreven software.
Samen met verschillende partners werken we voortdurend aan innovatie en vernieuwing, zonder daarbij de gebruiksvriendelijkheid en veiligheid uit het oog te verliezen.
Ons kantoor is gevestigd in IJmuiden en we werken met een team van enthousiaste collega’s die gepassioneerd zijn over het creëren van hoogwaardige oplossingen voor onze klanten en het streven naar een hoge klanttevredenheid.

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt de overeenkomst en proefperiode?

De overeenkomst wordt aangegaan voor de minimale duur van 1 jaar.
Daarna wordt de overeenkomst stilzwijgend met een jaar verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden.

Er geldt een proefperiode van 14 dagen welke je tijdens deze periode op ieder moment op kunt zeggen. (telefonisch 088-0323023 of per mail naar support@ondertekenverzoek.nl)
Na de proefperiode (welke ingaat op het moment van aamelden) zal de eerste facturatieperiode ingaan.

Is ondertekenverzoek rechtsgeldig?

Ja, Ondertekenverzoek maakt gebruik van de geavanceerde en van de gekwalificeerde handtekening. (Level 3 en 4) Deze zijn beide rechtsgeldig en voldoen aan de Europese wet- en regelgeving. (Eidas-verordening)

Kun je met ondertekenverzoek meer dan alleen handtekeningen zetten?

Ja, Ondertekenverzoek heeft een geheel eigen dashboard waar je buiten de handtekening ook extra tekstvelden, aanvink vakjes, radio buttons, lijsten, datum en nog veel meer variabelen kunt toevoegen.
Dit doe je met een handige drag- and drop methode.

Voor de gevorderen is er ook een optie om met tekstankers te werken. Deze kun je opnemen in je standaard Word document of template.

Dan weet Ondertekenverzoek precies op welke plek je de handtekeningen en velden geplaatst wil hebben. Voor documenten die je regelmatig verstuurd, levert dat ontzettend veel tijdswinst op.

Wat wordt bedoeld met een transactie?

Een transactie kun je vergelijken met het versturen van een fysieke envelop. Een envelop kan meerdere documenten en/of diverse handtekeningen bevatten. Dus met 1 transactie kun je meerdere documenten versturen en van meerdere mensen handtekeningen opvragen.