Skip to main content

documenten veilig en snel
ondertekend.

Veilig en betrouwbaar

Ondertekenverzoek maakt gebruik van de laatste technologie op het gebied van beveiliging en verificatie. Het platform is ISO27001 gecertificeerd alsmede SOC 3 Type II, eIDAS, ISO27017, FedRAMP en vele meer. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Kijk hoe het werkt

demo van slechts 75 seconden

Al onze opdrachtbevestigingen en contracten laten we digitaal ondertekenen. De snelheid waarmee we stukken retour krijgen gaat van weken naar minuten. Ook raken we niets meer kwijt door het waterdichte werkproces.

Leonie SchumacherSales, DocuConcept B.V.

Ondertekenverzoek zorgt ervoor dat wij snel en efficiënt digitaal documenten laten ondertekenen door onze cliënten! Dit scheelt veel tijd. Daarnaast is ondertekenverzoek zéér gebruiksvriendelijk door de integratie met Basenet.

Menno VernooijJoosten Advocaten

Met Ondertekenverzoek hebben we een partnership die onze klanten helpt om sneller en efficiënter documenten te tekenen. De support is Nederlands en het gebruik superhandig !

Alfred NieuwenhuisDirecteur, N&N partners

Ondertekenverzoek levert mij veel tijdwinst op. Door de koppeling met BaseNet kun je snel en makkelijk documenten door cliënten laten tekenen. Alles wordt ook weer automatisch na ondertekening opgeslagen. Ben er erg blij mee!

Gudrun WintersOverlegscheidingsadvocaat, Winters Mediation

Versnel het ondertekenproces

Door documenten digitaal te laten ondertekenen, versnel je de ontvangst van een getekend document met gemiddeld 131% Alle handtekeningen zijn rechtsgeldig en voldoen aan de Europese wet- en regelgeving

Geschikt voor alle platformen en devices

  • Volledig web based
  • Android en Iphone geschikt
  • Geen lokale installatie
  • Werkt met alle browsers
  • Geen IT kennis nodig
ondertekenverzoek op mobiele telefoon

Ondertekenverzoek features en demo's

Pakketten en prijzen.  Op maat voor jou

Bespaar 20%

Starter

Gratis

  • 10 transacties per jaar
  • 1 gebruiker
  • Rechtsgeldige handtekening
  • Geavanceerde handtekening (AES)
  • Eigen dashboard
  • Herinneringen versturen
  • Bewijs rapport / Audit Trail

Office

9/ maand
  • 120 transacties per jaar
  • 1 gebruiker
  • Rechtsgeldige handtekening
  • Geavanceerde en gekwalificeerde handtekening (AES / QES)
  • Eigen dashboard
  • Herinneringen versturen
  • Bewijs rapport / Audit Trail
  • SMS verificatie (optie)

Office Pro

25/ maand
  • 300 transacties per jaar
  • 4 gebruikers
  • Alle opties van Office PLUS
  • Templates & Sjablonen
  • Telefonisch support (Nederlands)
  • Bulk verzending
  • Eigen huissstijl emails (optie)

Enterprise

Aanvraag

  • Vanaf 500 transacties
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Alle opties van Office Pro PLUS
  • Admin console en rollen gebruikers
  • Email vanuit eigen domein
  • SLA op response tijden
  • API koppeling beschikbaar

Starter

Gratis

  • 10 transacties per jaar
  • 1 gebruiker
  • Rechtsgeldige handtekening
  • Geavanceerde handtekening (AES)
  • Eigen dashboard
  • Herinneringen versturen
  • Bewijs rapport / Audit Trail

Office

90/ jaar
  • 120 transacties per jaar
  • 1 gebruiker
  • Rechtsgeldige handtekening
  • Geavanceerde en gekwalificeerde handtekening (AES / QES)
  • Eigen dashboard
  • Herinneringen versturen
  • Bewijs rapport / Audit Trail
  • SMS verificatie (optie)

Office Pro

270/ jaar
  • 300 transacties per jaar
  • 4 gebruikers
  • Alle opties van Office PLUS
  • Templates & Sjablonen
  • Telefonisch support (Nederlands)
  • Bulk verzending
  • Eigen huissstijl emails (optie)

Enterprise

Aanvraag

  • Vanaf 500 transacties
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Alle opties van Office Pro PLUS
  • Admin console en rollen gebruikers
  • Email vanuit eigen domein
  • SLA op response tijden
  • API koppeling beschikbaar

de cijfers op een rij

de cijfers op een rij

de cijfers op een rij

de cijfers op een rij

de cijfers op een rij

94

Percentage tevreden gebruikers

250

Bedrijven die met Ondertekenverzoek werken

131

Verhoging van de efficiency t.o.v. de natte handtekening

Wie zijn wij

Ondertekenverzoek is onderdeel van Aiopener BV en sinds 2015 actief in het ontwikkelen van document gedreven software.
Samen met verschillende partners werken we voortdurend aan innovatie en vernieuwing, zonder daarbij de gebruiksvriendelijkheid en veiligheid uit het oog te verliezen.
Ons kantoor is gevestigd in IJmuiden en we werken met een team van enthousiaste collega’s die gepassioneerd zijn over het creëren van hoogwaardige oplossingen voor onze klanten en het streven naar een hoge klanttevredenheid.

hoofdkantoor van ondertekenverzoek in IJmuiden

Veel gestelde vragen

Is ondertekenverzoek rechtsgeldig?

Ja, Ondertekenverzoek maakt gebruik van de geavanceerde en van de gekwalificeerde handtekening. (Level 3 en 4) Deze zijn beide rechtsgeldig en voldoen aan de Europese wet- en regelgeving. (Eidas-verordening)

Is een starterpakket echt gratis?

Ja, een starterpakket is echt GRATIS. Aanmelden hoeft slechts met email, naam en telefoonnummer en je kunt direct aan de slag.

Kun je met ondertekenverzoek meer dan alleen handtekeningen zetten?

Ja, Ondertekenverzoek heeft een geheel eigen dashboard waar je buiten de handtekening ook extra tekstvelden, aanvinkvakjes, radio buttons, lijsten, datum en nog veel meer variabelen kunt toevoegen.
Dit doe je met een handige drag- and drop methode.

Voor de gevorderen zijn er ook een opties om met onder andere tekstankers, templates, sjablonen en bulkzendingen te werken. Deze kun je opnemen in je standaard Word document of template.

Dan weet Ondertekenverzoek precies op welke plek je de handtekeningen en velden geplaatst wil hebben. Voor documenten die je regelmatig verstuurt, levert dat ontzettend veel tijdswinst op.

Wat wordt bedoeld met een transactie?

Een transactie kun je vergelijken met het versturen van een fysieke envelop. Een envelop kan meerdere documenten en/of diverse handtekeningen bevatten. Dus met 1 transactie kun je meerdere documenten versturen en van meerdere mensen handtekeningen opvragen.

Als ik m'n jaarlijkse transacties heb gehaald, moet ik dan extra betalen?

Afhankelijk van je abonnement heb je een standaard aantal transacties inbegrepen. Kom je daar boven? Dan verrekenen we 1 x per jaar de extra transacties. Op basis van je abonnement is dat vanaf € 0,90 per transactie. Je hebt de mogelijkheid om je abonnement tussentijds op te hogen of naar beneden bij te stellen.

Kunnen jullie koppelen met CRM en ERP pakketten?

Jazeker! We hebben diverse standaard koppelingen met CRM en ERP pakketten. Denk bijvoorbeeld aan ONS Nedap, Raet Youforce, Exact, Afas, BaseNet en Realworks. Inmiddels hebben we er meer dan 50. Ook hebben we een eigen API met uitgebreide documentatie zodat je zelf aan de slag kunt.