We zijn benieuwd naar jouw ervaring. Een korte review helpt anderen om ook eenvoudig en veilig te ondertekenen. ★★★★★
Veel gestelde vragen
Heeft iedereen die het document ondertekent een Ondertekenverzoek-account nodig?
Nee, ontvangers van je documenten hebben geen account nodig om met Ondertekenverzoek te ondertekenen.
Je document wordt per e-mail verzonden vanaf signature@ondertekenverzoek.nl en de ontvangers kunnen het document bekijken, een handtekening zetten zonder dat ze hier een eigen account voor nodig hebben.
Wat kost het?
Voor de meest actuele prijzen en het testen voor 14 dagen kun je terecht op:
https://www.ondertekenverzoek.nl/prijzen
Kan ik Ondertekenverzoek op proef krijgen?
Ja, je kunt Ondertekenverzoek met al zijn functies GRATIS 14 dagen proberen.
Ga naar https://www.ondertekenverzoek.nl/prijzen. Kies hier je gewenste abonnement om 14 dagen kosteloos te proberen.
Wat gebeurt er als m'n proefperiode van 14 dagen is verlopen?
Tijdens de proefperiode, welke ingaat op het moment van aanmelden, heb je 14 dagen lang de tijd om alle functionaliteiten uit te proberen en transacties te versturen.
Je kunt op elk moment opzeggen via mail (support@ondertekenverzoek.nl) of telefonisch op 088-0323033
2 dagen voor het einde van de proefperiode ontvang je nog een herinnering per mail of je wilt opzeggen of gebruik wilt blijven maken van het abonnement.
Na de proefperiode wordt het account officieel geactiveerd en zal de gekozen abonnementsperiode worden gefactureerd.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met verkoop@ondertekenverzoek.nl of bel 088-0323033
Wat wordt bedoeld met een transactie?
Een transactie kun je vergelijken met het versturen van een fysieke envelop. Een envelop kan meerdere documenten en/of diverse handtekeningen bevatten. Dus met 1 transactie kun je meerdere documenten versturen en van meerdere mensen handtekeningen opvragen.
Welke verificatiemogelijkheden bieden jullie voor geavanceerde en gekwalificeerde handtekeningen?
Als onze handtekeningen voldoen standaard aan de AES geavanceerde digitale handtekening volgens de eIDAS verordening.
Dit is de Europese wet- en regelgeving voor onder andere digitale handtekeningen.
Geavanceerde handtekeningen moeten aan een aantal eisen voldoen:
– Naam van de ondertekenaar vastleggen
– Verzenden van transacties met een encryptie HASH
– Email adres vastleggen
– IP adres bij ondertekening
– AATL certifiaat toevoegen aan de beveiligde ondertekende PDF
– Extra verificatie bieden zoals SMS, KBA (vraag en antwoord) of eHerkenning. (of een combinatie hiervan)
– Het ondertekende document moet beveiligd zijn.
– De echtheid van de handtekening kan altijd online worden gecontroleerd.
– Bij wijzigingen van de reeds getekende PDF moet er een melding komen dat het document is gewijzigd na ondertekening.
– Bij het getekend document moet een aparte Audit trail / Bewijsrapport in PDF worden meegeleverd die chronologisch aangeeft wie er heeft getekend, vanaf welk IP adres, hoeveel pagina’s er daadwerkelijk zijn verstuurd, wat er is ingevuld en met welk middel er extra verificatie is toegepast (SMS, eHerkenning etc)
Onze Office Pro en Enterprise abonnementen bieden ook de mogelijkheid om te werken met gekwalificeerde (QES) handtekeningen.
Deze kun je vergelijken met de natte handtekening.
Een gekwalificeerde handtekening kun je zetten met een persoonlijk certificaat (PID) of een (beroeps) PKI certificaat.
We onderteunen middelen zoals Itsme, Digidentity en Vidua.
Ondertekenverzoek streeft ernaar om steeds meet gekwalificeerde diensten toe te voegen aan ons portfolio.
Heb je vragen over de kosten en werking van de diverse soorten handtekeningen?
Neem dan contact op met ons verkoopteam via mail verkoop@ondertekenverzoek.nl of bel naar 088-0323033
Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?
Ja, je maandabonnement wordt elke maand verlengd en je jaarabonnement elk jaar, totdat je ons laat weten dat je je abonnement wilt wijzigen of je account wilt opzeggen.
We hanteren een opzegtermijn van 3 maanden.
Hoe upgrade, downgrade of annuleer ik mijn abonnement?
Annuleren is eenvoudig. Om een abonnement te annuleren, kun je inloggen op je admin account en hier je abonnement annuleren. Je kunt op deze manier ook op elk moment upgraden of downgraden naar een ander abonnement. Ook kun je hier gebruikers toevoegen en/of verwijderen.
Alle bovenstaande opties kun je ook telefonisch of per email doorgeven. support@ondertekenverzoek.nl of 088-0323033
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
de cijfers op een rij
94
750
131
Wie zijn wij
Ons team bestaat uit gedreven professionals die de brug slaan tussen technologie en gebruiksgemak.
We snappen dat efficiëntie en zekerheid cruciaal zijn in je bedrijfsvoering. Daarom ontwikkelen we slimme oplossingen die je tijd besparen en jouw processen versoepelen.
Betrouwbaarheid en veiligheid staan bij ons voorop. Door samen te werken met erkende partners en de nieuwste technologieën te omarmen, garanderen we een veilige en rechtsgeldige ondertekenervaring.
We zijn er niet alleen om je een tool te bieden, maar ook om met je mee te denken. Of je nu een klein bedrijf runt of een grote organisatie vertegenwoordigt, wij zorgen ervoor dat je zonder zorgen digitaal kunt ondertekenen.